do góry



Sztuczna inteligencja – czyli podstawy programowania


    W pażdzierniku uczniowie klasy II i III rozpoczęli zajęcia w ramach projektu SZTUCZNA INTELIGENCJA.

    W poniedziałek 8 X dzieci miały okazję poznać sympatycznego robota Fotona. Wiele radości sprawiło uczniom programowanie zachowań robota, który posłusznie wykonywał ich polecenia.

    Kolejną atrakcją była interaktywna gra SCOOTIE GO, w której to dzieci programowały drogę ufoludka do kolejnych celów.

    Zajęcia z podstaw programowania dostarczyły uczniom wiele radości i dobrej zabawy, a jednocześnie łączyły się ze sporym wysiłkiem intelektualnym.

    Projekt realizowany jest w naszej szkole w roku szkolnym 2018/2019 pod opieką pani Ireny Popiel i pani Marty Samul.


    Galeria zdjęć:

    • Sztuczna inteligencja – czyli podstawy programowania
    • Sztuczna inteligencja – czyli podstawy programowania
    • Sztuczna inteligencja – czyli podstawy programowania
    • Sztuczna inteligencja – czyli podstawy programowania
    • Sztuczna inteligencja – czyli podstawy programowania
    • Sztuczna inteligencja – czyli podstawy programowania
    • Sztuczna inteligencja – czyli podstawy programowania